85 zł – na kierunki na których postępowanie kwalifikacyjne nie obejmuje dodatkowego egzaminu,
100 zł – na kierunki na które obowiązuje dodatkowy egzamin tj.: techniki dentystyczne- studia pierwszego stopnia oraz ratownictwo medyczne- studia drugiego stopnia
UWAGA:
- Numer rachunku rekrutacyjnego przeznaczony jest wyłącznie do wnoszenia opłaty za postępowanie rekrutacyjne. Nie może być on wykorzystywany do innych płatności.
- Numer rachunku zostanie udostępniony w koncie osoby kandydującej, po przeprowadzonym pełnym procesie rejestracji elektronicznej na dany kierunek studiów.
- Za postępowanie rekrutacyjne opłatę należy wnosić w terminach elektronicznej rejestracji.
- W przypadku, gdy opłata rekrutacyjna nie wpłynie na konto w terminach elektronicznej rejestracji, osoba kandydująca zobowiązana jest dostarczyć dowód wpłaty lub przesłać go drogą elektroniczną - zdjęcie lub skan dowodu opłaty.
- Opłata rekrutacyjna wniesiona w danym dniu rejestracji elektronicznej, jest księgowana na koncie Uczelni w dniu następnym, w przypadku dokonania wpłaty danego dnia w godzinach wieczornych, opłata jest księgowana na drugi dzień.
- Osoba ubiegająca się o przyjęcie na więcej niż jeden kierunek studiów, zobowiązana jest wnieść opłatę rekrutacyjną za każdy kierunek.
- W przypadku dokonywania opłaty za postępowanie rekrutacyjne zwykłym przelewem, tytuł przelewu to : 'Opłata rekrutacyjna'.
- Zwrot wniesionej opłaty przysługuje w następujących przypadkach:
- odstąpienia przez Uniwersytet od uruchomienia kierunku,
- dokonania nadpłaty opłaty rekrutacyjnej,
- wniesienia opłaty po terminie.
- Zwrot opłaty dokonywany jest na pisemny wniosek osoby kandydującej. Zwrotu, o którym mowa w pkt 8 ust. 1, Uniwersytet dokonuje z urzędu na konto z którego wpłynęła opłata.
- Zwrot opłaty nie przysługuje w przypadku:
- rezygnacji z ubiegania się o przyjęcie na studia,
- nieprzyjęcia na wybrany kierunek studiów,
- nieprzystąpienia do obowiązkowego egzaminu (dotyczy technik dentystycznych- pierwszego stopnia i ratownictwa medycznego- drugiego stopnia),
- niespełnienia warunków rekrutacji określonych przez Uniwersytet.
Zarządzenie Nr 72/2025 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Lublinie z dnia 11 kwietnia 2025 roku w sprawie określenia wysokości opłaty rekrutacyjnej wnoszonej przez osobę kandydującą na studia w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie - zobacz
UWAGA:
- Numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać opłat za studia niestacjonarne zostanie przekazany podczas ogłoszenia listy osób wstępnie zakwalifikowanych do przyjęcia na studia, zgodnie z terminarzem ogłaszania list. Jest to numer, inny niż numer rachunku służącego do wnoszenia opłat za postępowanie rekrutacyjne.
- Osoby, które zostały zakwalifikowane do przyjęcia na studia, poniższą opłatę za pierwszy semestr wnoszą w całości lub w systemie ratalnym.
- Oświadczenie o wyborze ratalnej formy opłaty podstawowej na studiach w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie - pobierz druk
- W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów, osoba kandydująca poza drukiem rezygnacji składa podanie o zwrot wpłaconego czesnego - pobierz druk.
Zarządzenie Rektora Nr 114 z dnia 2 czerwca 2025 roku w sprawie stawek opłat za świadczone przez UML usługi edukacyjne dla studentów polskojęzycznych rozpoczynających naukę w roku akademickim 2025/2026– zobacz
Opłaty za studia niestacjonarne:
|
Kierunek |
Semestralna opłata podstawowa wnoszona jednorazowo |
Wartość jednej raty przy wnoszeniu semestralnej opłaty podstawowej w czterech ratach |
|
|
Lekarski |
25 500 zł |
6 694 zł |
|
|
Lekarsko-dentystyczny |
30 500 zł |
8 006 zł |
|
|
Pielęgniarstwo II stopnia |
4 300 zł |
1 129 zł |
|
|
Położnictwo II stopnia |
5 340 zł |
1 402 zł |
Opłaty za studia prowadzone w języku angielskim dla studentów polskojęzycznych
|
Kierunek |
Opłata za semestr pokrywająca wzrost kosztów z tytułu prowadzenia zajęć w języku angielskim |
|
Lekarski |
6 500 zł |
|
Lekarsko-dentystyczny |
8 400 zł |
|
Pielęgniarstwo I stopnia |
7 500 zł |
|
Położnictwo I stopnia |
8 430 zł |